maandag 10 juni 2013

Vakantiewerk: gehaakte top

De vakantie is voorbij voor nu; morgen weer aan het werk.
En tijdens de vakantie heb ik op mijn dooie akkertje (ook ;-D) wat gehandwerkt.

Ik ben begonnen aan de gehaakte top die Jeanet op 6 mei op haar blog had. Omdat ik toen al weg was en geen printer mee had natuurlijk, dat patroon maar even overgeschreven. 


 En een medekampeerder die al jaren niet meer had gehaakt is er ook aan begonnen. 
Zo zie je, het is gewoon besmettelijk ;)).
(Ze was het wel echt ontwend: na een aantal toeren was de bovenkant een aantal steken smaller dan de onderkant. Vastbesloten om het thuis uit te halen en opnieuw te doen)
Met verschillende maten haaknaalden een proeflapje gemaakt
en besloten om met naald 4 te gaan haken.
Inmiddels is het 1e pand bijna klaar
 Zie je dat ik met de Unikat bezig ben?
Heel subtiel verloopt de kleur, uiteindelijk zal het 2e pand met de donkerste kleur die je links op de bol ziet, eindigen.

Alleen........ dat eindigen, zover is het nog niet ;).

Groetjes, Nelleke

2 opmerkingen:

  1. O, toch maak snel doorhaken hoor...ik ben zo benieuw d naar het resultaat!!!! Wat een idee om dat met die unicat te doen.

    Fijn gehad op vakantie?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi verloop zeg!!! ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen