maandag 16 december 2013

volgers 2

Allemaal hartelijk bedankt voor het meedenken :-).
Het raadsel is opgelost.

Mijn dierbare echtgenoot zit al heel lang in de IT en is dus de beheerder van alle soft- en hardware hier in huis :-)).
Nu heeft hij een paar weken geleden een heel aantal filters op mijn laptop geïnstalleerd.
Om te voorkomen dat e.e.a. vol zou lopen met ongewenste reclames en dergelijke.

Vanavond schoot mij dat inenen weer te binnen.
En ja hoor,
na een kwartiertje bekijken en filters weghalen heb ik mijn vertrouwde pagina weer voor me.

Kan ik weer een gezicht zien bij mijn oude en nieuwe volgers :-D!
En hun eigen blogs vinden en bekijken.

Groetjes, Nelleke

1 opmerking:

  1. Mooi datje de oplossing hebt gevonden. Altijd lastig als iets niet meer zo werkt als je zelf wil.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen