donderdag 2 januari 2014

Ideetjes van een ander :-)

Daarnet zag ik zo'n leuk idee:
een manier om, in plaats van een breirol, met verschillende steken te werken.

DSCF4090

Het komt van het blog Cozy Things, klik hier.

Zij gebruikt ze (tenminste ze wilde ze gebruiken, maar vindt ze nu te mooi ;-)] als wasdoekje voor je gezicht.
Wij hebben hier een washandje, maar dat is vrij uniek, elders gebruikt men zo'n klein doekje.

DSCF4086

Ik vind deze doekjes er enig uitzien en een hele leuke manier om restjes katoen op te maken, breisteken te oefenen en verschillende haakrandjes te maken.

[DSCF4100a%255B3%255D.jpg]

Nu nog bedenken wat voor nut ze in onze Hollandse huizen kunnen hebben ;-)))).


Groetjes, Nelleke

4 opmerkingen:

  1. Zo grappig dat wij met zijn alle vrouwen altijd het nut willen zien in dingen ,ik dus ook ,....ha ha ,vind het een goede eigenschap ....heb me nog even in je deken verdiept van kaffe fasset, wist wel al wat over hem ,echt fantastisch wat die man brouwt heb zelf al verschillende stoffen van hem gekocht en gebruikt ,maar die deken geweldig zou bijna ook zo mee breien ,maar moet echt eerst het een en ander af maken hier, volg je hoor zo leuk.....groetjes marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, zo'n stapel pannenlappen hoef je natuurlijk ook niet. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nelleke. Dankjewel voor je bezoekje aan mijn blog... leuk zo leer ik nu ook de jouwe kennen. Ik vind anders dat jij heel wat zalig knappe dingen maakt! Daar ben ik een snulleke tegen!
    Leuke doekjes ook... weet je intussen al waarvoor je ze wil gebruiken?
    Geniet van je zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik maak ze op formaat vaatdoek en gebruik ze daar ook voor........;-)

    BeantwoordenVerwijderen