vrijdag 10 januari 2014

wat neem ik mee????

Morgen is er weer handwerkcafé bij Jeanet in Arnemuiden.
En, al is het bepaald niet naast de deur, ik ga er wel heen :-))))).

Vorig jaar januari ben ik er voor het eerst geweest. Ik had toen wat handwerkvragen en daar waren de deskundigen met de antwoorden.
Ik heb er ontzettend van genoten om samen te zijn met andere bloggers en handwerkers!!

 Intussen heb ik een aantal van hen vaker gezien en vind ik het nog leuker om ze morgen weer te treffen.

Dus... afgesproken met oudste zoon en schoondochter in Vlissingen,
daar lunchen,
dan naar Arnemuiden en
afsluitend weer eten bij oudste, schoon- en kleindochter!
De reistijd heen (in daglicht) mooi verder breien. Gelukkig rijdt mijn man en kan ik ruim 2 uur handwerken.

Weer een stukje verder met één van de dingen (lees sjaals) waar ik mee bezig ben.
Want het Kaffe Fassett breien vind ik te veel concentratie vragen om onderweg te doen (om maar niet te spreken van de verschillende bolletjes garen die je gelijktijdig nodig hebt).

Dus, wat neem ik nou mee morgen?






Dit wordt het!
En natuurlijk doe ik mijn Eliza shawl om :-).

Leuk om te gaan vergelijken met anna die ook bezig is met de gatenkaas sjaal en al een Rowan streepjes sjaal (de soumak-scarf-wrap)  gemaakt heeft ( zie hier ).
Met Monique samen de Kaffe Fassett vorderingen bekijken.
Wieke de Maya muts laten zien.
De hartjesdeken van Lupineke bekijken.
Snel even bijpraten met Jeanet, want die zal het wel goed druk hebben morgen ;-).
Enzovoort :-)))))))!

Ik heb er enorm veel zin in!!

Groetjes, Nelleke


13 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier!!!
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!
    Als ik morgen niet al te veel post heb en redelijk op tijd klaar ben
    hoop ik ook nog even langs te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou leuk zijn!! Kan ik ook eens met jou kennismaken :-)). Neem je ook e.e.a. mee dan?

      Verwijderen
    2. Tuurlijk! Sowieso mijn pandjesdeken en een sjaal waar ik nu mee bezig ben.
      Heb jij nog verzoekjes?

      Verwijderen
    3. Als jij de regenboogtas nog hebt, die zou ik wel eens willen zien :-)

      Verwijderen
    4. Ik zal hem zo opzoeken en klaarleggen, ik heb er zin in!

      Verwijderen
  3. Tjonge je hebt er wat voor over om naar het handwerkcafé in Arnemuiden te gaan!! Leuk joh, stiekem beetje jaloers ;-) Maak er een hele gezellige en fijne dag van met je familie en haak/brei vrienden!!

    Groetz Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik ben ook jaloers hoor en niet zo'n beetje ook. En je neemt gewoon al die prachtige dingen waaraan je bezig bent mee. Maak je veel foto's om de thuisblijvers verslag te doen??????
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaaa! Alles meenemen! En ik blijf gewoon tot 's avonds laat open :-) Anders heb ik geen tijd om alles te bekijken. O, ik heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, leuk Nelleke!! Het wordt vast weer heel gezellig :) Wel alles meenemen hoor, ook de dingen die nog niet af zijn ;)) Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben best wel een beetje jaloers op je Nelleke. Het lijkt me enig maar het is echt ver hier vandaan met de trein (4 uur of zo). Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Nelleke
    Schön , das wir uns bei Jeanet kennen gelernt haben . Wünsche viel Spaß beim stricken . Vielleicht sehen wir uns mal wieder in Zeeland . Liebe Grüße Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nelleke,
    Wat was het gezellig en wat leuk dat je er elke keer weer bij bent. Het wordt bijna een vaste ploeg. Volgende keer ga ik een weekend (heb ik me voorgenomen) zo leuk. Ik was nog lang niet uitgekletst en gekeken. Ik zie hier op jouw blog een muts die ik wel gezien heb, maar niet eens wist dat hij van jou is. 'tmoetnietgekkerworden.
    Prachtig allemaal.
    Groeten uit Haarlem, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen