dinsdag 2 februari 2016

Lievelings werkstuk!

Laat ik eens beginnen met iedereen ontzettend te bedanken
voor alle reacties op mijn blog.
Het meeleven, meedenken, complimenteren en uitlachen ;-)
dat alles tesamen maakt dat jullie voor mij echte blogvrienden zijn geworden.
Ik geniet dus van blogland
en dacht dat het wel leuk zou kunnen zijn om eens e.e.a. bij elkaar te zien.


Op een paar blogs worden "link your stuff" posts geplaatst
en soms bij een KAL,  CAL of SAL worden overzichten van de verschillende
vorderingen getoond.
Leuk is dat altijd, je kunt het zo mooi naast elkaar zien!!


Nu heb ik wat anders in gedachten:
onze lievelingswerkstukken!!!


Als ik zo op mezelf afga
is vooral het werkstuk waar ik net mee bezig ben of mee bezig wil zijn
het leukste of meest interessante.
Maar terug kijkend op wat ik gemaakt heb
is er een ander verhaal :-)


Ik ben nu zo'n 4 jaar aan het handwerken
eerst vooral haken, later ook breien en nu voornamelijk breien
Sommige werkstukken zijn belangrijk omdat ik er veel door geleerd heb
andere vind ik gewoon mooi
of ik ben trots op het overwinnen van problemen.


Al met al veel redenen om iets een lievelingswerkstuk  te vinden.

Het lijkt me nu zo leuk om ook jullie lievelingswerkstukken te zien!!
Met de reden waarom jullie dat zo vinden :-).
Dat kunnen we op verschillende manieren aanpakken:
òf hier, op mijn blog, verzameld
òf als een thema voor ons allemaal om over te bloggen.


Laat eens weten wat jullie er van vinden
Het lijkt me heel errug leuk :-)))


Hier vandaag alleen plaatjes als illustratie, dit zijn niet persé lievelingswerkstukken  (^_^)!!


Lieve groet, Nelleke



11 opmerkingen:

  1. Die eerste alinea krijg je met een grote buiging terug van mij :-)
    Hartstikke leuk idee om de lievelingsstukken van ieder te zien!
    Eigenlijk vind ik het dan het leukste om ze allemaal bij elkaar te zien (op jouw blog :-) maar dat is wel even een flinke klus voor jou hoor.
    Op ieder blog afzonderlijk is dan ook een goed alternatief. Maar dan zou ik het wel leuk vinden om het allemaal op dezelfde dag (en tijdstip) te publiceren met op ieders blog een link naar de andere deelneemsters. (maar dat moet dan natuurlijk wel weer gecoördineerd worden...óók een flinke klus :-) . Ik wil je met alles helpen hoor!
    Terwijl ik deze reactie nog eens overlees realiseer ik me dat je hier misschien niéts mee opschiet, hihi.
    Hoe dan ook, ik ga alvast nadenken wat mijn lievelings werkstuk is, moeilijk!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk plan! Alles bij elkaar op jou blog is leuk! Ieder voor zich ook. Maar dan inderdaad wel wat Marjan hier boven zegt. Op dezelfde dag. Ik ben niet zo creabea als de meesten van jullie maar heb wel een paar dingetjes waar ik toch wel trots op ben. ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk plan nelleke ,ben voor alles in gewoon een erg leuk idee en ja wat is mijn lievelings werk stuk .......moet ik ff over denken hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me erg gaaf Nelleke!
    Alles bij elkaar lijkt me het leukste, maar wil jou niet met een hoop werk opzadelen...
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat grappig om daar eens over na te denken. Het lijkt mij wel leuk. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaaaa leuk idee maar mijn lievelingswerkstuk ?? mmmmm..... dat zijn er wel veel misschien een werkstuk van de maand laten zien ?? lijkt me ook leuk ik wil wel mee doen :))))
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof idee! Ik wil er gerust zelf een blogje over schrijven, maar op jouw blog mag ook.
    Maarre...ik heb méér dan één lievelingswerkstuk :-)
    Ik kan niet kiezen! hihi
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Top idee...ik doe mee! :) Je kunt ook allemaal zelf een logje schrijven en dan onderaan links van de mensen die ook meedoen. Zeg maar dat jij een lijstje maakt van degene die meedoen en dat wij allemaal dat lijstje onderaan ons blogje zetten met aanklikbare links..kunnen de lezers gezellig een rondje gaan en zo bereik je heeeel veeeeel lezers omdat iedereen weer zn eigen groepje lezers heeft. Snap je het nog?? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeg maar wanneer, dan ga ik erover nadenken. Nog niet zo eenvoudig..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat lijkt me een leuk idee. Ik plaatste ooit eens een link-your-stuff op mijn blog. Dat ging redelijk eenvoudig. Als je wil, zoek ik dat nog eens voor je op.
    Ook bij mij geldt: het lievelingsstuk is dat wat net af is. Dan zit daar zoveel verlangen en aandacht in, wat het een mooie emotionele waarde geeft. En na een tijd gaat dat wat naar de achtergrond, ben ik aan iets nieuws bezig, dat op zijn beurt het allerbelangrijkste wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klinkt leuk! Lievelingsstukken heeft iedereen toch wel of maaksels waar je trots op bent. We kunnen ook een dag afspreken dat we allemaal een blogje plaatsen en linker naar mekaar of jij doet het voor iedereen samen, wat misschien makkelijker is als we de foto's doormailen of zo.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen